Óbuda-Békásmegyer önkormányzati képviselője

Béres András

Béres András

Minimum 5 milliós büntetés egy doboz cigiért - sokatmondó aránytalanságok

2013. június 30. - Béres András

paragrafus.jpg

.

.Hamarosan újabb veszély leselkedik a trafikmutyi áldozataira! Júliustól ugyanis komoly pénzbüntetésre számíthat az a vállalkozás, amely a határidő után engedély nélkül árul cigarettát - vagyis pl. eladja a megmaradt készletét, amely után korábban már becsületesen megfizette az államnak az adókat. A büntetés összege ötmilliótól akár ötszázmillió forintig terjedhet! Nekem ezek az összegek túlzottnak tűntek, ezért összegyűjtöttem pár jellemző pénzbírságot. Hasonlítsák össze a számokat a trafikosok tervezett büntetésének összegével:

 

Több millió néző jogainak semmibe vétele:

Az engedélyezettnél jóval hangosabban sugárzott reklámok  - TV2 - 40 000 forint

Saját és ártatlan életek veszélyeztetése:

Ittas vezetés /0,50-0,80 ezrelékes véralkoholszint/ - 200 000 forint

Gyorshajtás lakott területen, /50 helyett 100 km/h/    -   90 000 forint

Főbenjáró politikai bűnök: véleménynyilvánítás, lelkiismeret szerinti szavazás:

A Fidesz frakcióutasítással ellentétes, lelkiismeret szerinti szavazás – Ángyán József -250 000 forint

 „Itt Nemzeti Dohánymaffia működik” molino kihelyezése a Parlamentben - Dorosz Dávid és Szabó Rebeka, PM képviselők  - 70-70 000 forint

"Bocsánatos" politikai bűnök:

Rasszista felszólalás a Parlamentben - Novák Előd, Jobbik - 50 000 forint

Mások egészségének, vagy testi épségének veszélyeztetése:

Egérürülék 8 áruházban - Tesco - 750 000 forint

Veszélyes hulladékokkal kapcsolatos előírások megsértése - Unilever Magyarország -  202 000 forint

A hazai szurkolók által használt pirotechnikai eszközök, valamint a hazai és a vendég szurkolók megbotránkoztató, gyűlöletkeltő megnyilvánulásai miatt - DVSC mint visszaeső - 500 000 forint

Lássuk be, az itt felhozott példák súlyossága és társadalmi veszélyessége szembeötlően magas a trafikosok által „elkövethető bűn” és az érte kiszabható büntetés mértékéhez képest.
Mi az üzenete? Az, hogy a büntetések meghatározói vagy nagyon torz erkölcsi értékrenddel rendelkeznek, vagy a motivációjuk vérlázító. Hiszen ez az intézkedés is jól tükrözi, hogy a Fidesz közeli trafiknyertes hálózatok gazdasági érdekének megvédése mennyire fontos. Azonnal, kőkeményen fel kell lépni a már amúgy is tönkre tett kis trafikosokkal szemben. Hiszen, ha a legálisan beszerzett, utána adókat már megfizetett, készleten maradt, utolsó doboz cigarettát el meri adni, minimum 5 000 000 forintos bírság fenyegeti. A fent említett büntetések összegéből világosan látszik, hogy a három szabályszegő nagyvállalat, a TV2, az Unilever és a Tesco együttesen még az ötödét sem fizette meg a trafikosokra váró minimális büntetés összegének. A bírságok összege tehát egyáltalán nem igazodik az elkövető méretéhez, így egy nagy cég számára nincs is visszatartó ereje.

Elkeserítő, hogy mit üzennek a munkájukat végző parlamenti képviselők szankcionálásával. A képviselőket arra választjuk, hogy tisztességgel képviseljék választóik érdekeit, így antidemokratikus és alkotmányellenes azért büntetni valakit, mert szavazással, vagy transzparens kihelyezésével ellenvéleményének ad hangot.

Mire következtethetünk tehát a trafikosok büntetésének mértékéből? Arra, hogy ma Magyarországon a mások életének és egészségének veszélyeztetése, vagy a rasszizmus bocsánatos és csekély mértékű bűn, míg a lázadás a hatalommal szemben, vagy a haverok gazdasági érdekeinek veszélyeztetése kőkeményen büntetendő.

A bejegyzés trackback címe:

https://beresandras.blog.hu/api/trackback/id/tr265383658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.06.30. 15:51:18

Ez a lista sokat elárul a jelenleg regnálók értékrendjéről.

polly graph 2013.06.30. 15:56:56

Hát ja. A tangóhoz ketten kellenek. A fenyegetőző, esetleg aránytalanul magas büntetésekkel riogató agresszor alá kell egy olyan koma is, aki hagyja, hogy ezt tegyék vele.
(+ egy igen széles, nyálcsorgatva éljenező plebsz, aki a gatyájába élvez, mikor a zújság megírja, hogy a navnyikok megbüntettek egy péket amiért eladott egy kiflit áfás számla nélkül.)

Vombatus Ursinus 2013.06.30. 15:57:46

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Meg a valósághoz való viszonyukról is. Miért nem mindjárt 50 millió a kezdő összeg?

kuki123 2013.06.30. 16:11:15

Miért nem a csikkeldobálókat, tilosban dohányzókat büntetik ilyen összegre?

a sok teszkó ósönös Lidles aldis átbaszókat?
A tolvajokat, az extrém gyorshajtókat, a részegeket,
a szemetelőket, a bűnözőket.

Rohadjon meg minden fideszes meg aki rá szavazott!

siskalaszlo · http://vulgarian.blog.hu 2013.06.30. 16:14:36

Magukat nagyon határozottan védik :) Nem lennék most vesztes trafikos.

Buga.Jakab 2013.06.30. 16:23:15

fidesmaflaálam

hüje aki cigit vesz fidesznyik trafikostól !

800 szál (42 doboz) szabadon hozható vihető...
kérek minden nem dohányzót hogy a dohányos barátai ellátásában segédkezzen utazásai során...

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 16:48:26

@Buga.Jakab: Nem kellett volna felhívni a figyelmüket erre a lukra! Jön a 2/3-os törvény...

KopaszMercis 2013.06.30. 16:49:11

Állatkínzást ápdételje be a kevdes blogszerző.. szenkjú

Ј.László 2013.06.30. 17:05:55

Illegális cigi árusok csak fizessenek! Az állami monopólium megsértése súlyos bűn. Áruljanak tejet és kenyeret!

szuperkrumpli 2013.06.30. 17:12:00

Még egyet belerúgnak a már így is tönk szélére sodort boltosokba!

Buga.Jakab 2013.06.30. 17:26:58

@Tökönrúgott Feleségek: ehhez ki kell klépni az eu ból...

vagy a 800 ezer vénlány vidéki nyugger babonás békemenetes birkahaddal az eu ban is kétharmadot kell csinálni...

Csii 2013.06.30. 17:28:10

@Buga.Jakab: Neeee...
Ha másért nem, emiatt a törvény miatt legyen már legalább egy kicsit ciki a cigi... én még tizedannyi dohányboltot se hagytam volna, mint amennyi most lesz. Elég volt a csikkekből, a füstből, de tényleg :(

Buga.Jakab 2013.06.30. 17:30:38

@Csii: most össze kel fognunk mindenkinek a fiodesmaflaálam ellen

dohányos és nemdohányos kéz a kézben a mafia ellen !

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.06.30. 17:50:29

hát a példák igen önkényesen vannak kiragadva.
Ettől még élőek, csak sarkítottak az tuti.

Mercel 2013.06.30. 17:51:38

Tényleg, ez már nekem is eszembe jutott, hogy azok a dohány árusok akik nem tudtak minden terméken túladni most mihez kezdhetnek a megmaradt árúval?

A közhiedelemmel ellentétben a cigarettáknak nem tesz jót a hosszú állás.
Megy majd az ismerősöknek pult alól amíg valaki fel nem nyomja őket?
Vagy ezt most hogy?

Egyébként meg szeretett vezérünk és pártja simán hozta a kötelezőt a jobbikról tudjuk, hogy tényleg náci a fideszről meg tudjuk, hogy tényleg velejéig korrupt hatalom mániás neokommunista párt.
Ez sajnos ilyen egyszerű.
Az ember azt hihette, hogy gyurcsány után nincs rosszabb dehát..:D

"Frigyes"

Buga.Jakab 2013.06.30. 17:53:30

pl a szabájsértési bírság ÉPÍTÉS ügyben

magánszeméjnél 500 ezer Ft MAX
cégnél 1 milla max...

ehhez képest a mafia tagok védelmére a min 5 milla max 500 mila egy szál cigiért az soknak tűnik...

Mercel 2013.06.30. 17:54:29

A másik ami eszembe jutott, hogy mennyire vérlázító már egy pártbeli képviselőt pénzbüntetéssel szankcionálni mert nem a féleszű (értsd orbán) kedve szerint nyomkodta a gombokat.

Annyit mindenesetre elért a fidesz, hogy Ángyán József bármibe kezd, az emberek értelmesebbje - legalábbis az elején feltétel nélkül támogatni fogja.

"Frigyes"

regress 2013.06.30. 17:59:33

@Ј.László: te meg anyádat áruld ,köcsög

Csapee 2013.06.30. 18:09:34

@regress: Szerkazmus lett volna szerintem ha mond valamit ez a szó.

Kim Jong Un 2013.06.30. 18:27:09

@Mercel: "Az ember azt hihette, hogy gyurcsány után nincs rosszabb dehát..:D"

Hatbazz tenyleg. De aztan jott a libas...

Kard 2013.06.30. 18:40:04

Én azért félnék ilyen trafikot üzemeltetni. Az első komolyabb rendszerellenes megmozdulásnál biztos vagyok benne, hogy ezeket fogják felgyújtani.

Ј.László 2013.06.30. 18:41:30

@regress: Te csak maradj csendben, mert az ellopott nickeddel olyat teszel hogy elmenekülsz a netről.

Wagеm 2013.06.30. 18:45:28

@Kim Jong Un: Olyan jó látni hogy ennyire be vagytok szarva Bajnaitól. Emiatt egyre többen fogunk rászavazni.

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 18:51:43

@Kim Jong Un: aztán meg a bányás-kiszes :) +tokaji ecet, ha mond ez neked valamit.

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 18:54:48

@regress: ezzel a hozzászólásoddal megtestesítettél mindent, ami ma Magyarországon Fidesz.

komplikato 2013.06.30. 18:55:34

@siskalaszlo: "Nem lennék most vesztes trafikos."

Érdekes, én nyertes sem. Belegondoltál mi lesz azzal aki valami véletlen folytán nem Fidesz slep tagja és még is nyert? Ugyan úgy rágyújtják a trafikját ... és nem trafik mutyi miatt, hanem a Fidesz-szel szemben érzett hála okán esetleg. Gondolj bele, mostanában több virágboltot is felgyújtottak ennél kisebb ügyek miatt.

Csii 2013.06.30. 18:58:29

@Mercel: Isten adja, hogy a legnagyobb probléma az országban az legyen, hogy mi történik pár karton cigivel.
Tényleg, amiatt kellene, hogy sírjunk a leginkább, hogy miért nem lehet mérget venni minden utcasarkon. És nem amiatt, mert két liter tej és egy kiló kenyér nem jön ki ezer Forintból.
Szerintem az utóbbi egy kicsivel fontosabb. Vagy nem?

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 19:02:17

@Csii: De igazad van, aztán majd azt is megérjük, hogy Nemzeti Tejbolt és Nemzeti Pékség lesz. (Persze szigorúan Kubatov-lista alapján)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.06.30. 19:03:28

A dohánytermékek árusításának monopolizálása ravasz húzás volt, az biztos.

Én egy jóstehetség vagyok, egy médium, és azt kérdezem tőletek (mert ugye én már tudom a választ :-):
Mi jöhet ezután?

Szerintem, - függetlenül attól, hogy ki nyer 2004-ben parlamenti választást, de 2008-ban legkésőbb -, ennek a történetnek lesz folytatása.

Én arra számítok, hogy itt Magyarországon tíz éven belül „nemzeti italboltok” fognak nyílni a szeszes italok árusítására (sör, bor, pálinka).
Fogadjunk!!!

Kim Jong Un 2013.06.30. 19:04:54

@Wagеm: lesztek legalabb 2-300 ezren is. :D :D :D :D :D

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.06.30. 19:05:37

@Mercel:
A nagykereskedések a megmaradt cigit kötelesek visszavásárolni.

$pi$ 2013.06.30. 19:07:51

Mindenki azt mondja, hogy a fideszesek kapták meg ezeket a dohányboltokat. Én erre még bizonyítékot nem láttam, azon kívül, hogy néhány fideszest felsoroltak akik kaptak koncessziót.

Úgy érzem valamiből kimaradtam, mindenki emlegeti a nagy fideszmutyit, én meg csak annyit látok, hogy a tecsóban ezentúl is lehet cigit kapni. Meg a benzinkúton is. Most akkor mi van, homályosítson már fel valaki...

Csii 2013.06.30. 19:11:20

@Tökönrúgott Feleségek: Nézd... továbbra is MÉREGről van szó. Lehet szépíteni, meg nosztalgiázni, merengeni ezen, de a dohányfüst a dohányosoknak és főleg a nemdohányzóknak okoz már nagyon régóta sok fejfájást (és büdös ruhákat, hajat, hadd ne soroljam tovább, a város tele van a csikkekkel), így érthető, hogy megzabolázták. Az, hogy ezt épp most követték el, csak annyiban változtatja meg az egészet, hogy nem a szoci haverok, hanem a narancs haverok kapták a bizniszt.
De ez a biznisz szó szerint BŰZLIK. És egyáltalán, semmi, de semmi köze nincs a normális, egészséges alapélelmiszerekhez.
Hozzáteszem, ha a nemzeti tejbolt és pékség esetleg olcsóbban árulná a normális tejet és a normális kenyeret (tehát nem reggeli ital meg két nap alatt penészedő álkenyér), akkor oda is szívesen elmennék.
Ezeknek a termékeknek már így is nagyon magas áruk van. Ez jóval fontosabb téma, mint az, hogy a cigi mennyibe fáj és milyen messze kell menni érte a polgári körös trafikba.
Nem tetszik a fidesz? Akkor ne hagyjátok magatokat: szokjatok le MOST a dohányzásról.
Aki nem fideszes, mutassa meg, milyen kemény ellenzéki: soha többet ne gyújtson rá!
Ha mindenki ezt teszi, akkor biztosan kifogunk a mutyin. És nem lesz tele csikkekkel az egész város, a játszóterek, a parkok, a buszmegállók stb.

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 19:16:47

@Csii: Bagóügyileg teljesen egyetértek veled. Soha életemben nem szívtam, bezzeg a szüleim. Szóval én úgy érzem, kilóg a lóláb! Nem kell itt egészségügyi megfontolásokat bele vinni abba, ami szimplán "pénz a megfelelő zsebbe".

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 19:21:20

@Csii: egyébként te sem gondolod komolyan, hogy ez az egész, csak az egészségünk megvédése miatt van.

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 19:26:04

@$pi$: Kérd ki a neveket Lázártól meg Sántától és akkor majd rájössz!

Mitzimackó 2013.06.30. 19:30:41

" mások életének és egészségének veszélyeztetése (...) bocsánatos és csekély mértékű bűn" : nem, semmilyen se, nem bűn. hisz a cigiárusítás épp mindkettő: veszélyezteti a dohányosok és környezetük egészségét és életét. vagyis a zsebnéró és tettestársai MAGUKRA VÁLLALJÁK A FELELŐSSÉGET minden, a dohányzás által okozott kárért!

Mitzimackó 2013.06.30. 19:33:03

@$pi$: te egy hülye vagy! amikor énekesek, polgármester-feleségek és rokonságok hirtelen felcsapnak trafikosnak, az nem is feltűnő, mi? meg hogy a dontések után 2 és félszeresére emelik a garantált hasznot!

$pi$ 2013.06.30. 19:36:22

@Mitzimackó: "énekesek, polgármester-feleségek és rokonságok hirtelen felcsapnak trafikosnak"

Na de erről kértem valami infót...

$pi$ 2013.06.30. 19:40:23

@Tökönrúgott Feleségek: Nem, én tájékozatlan vagyok. Annyit mondják ezeket a dolgokat, kíváncsi vagyok rá, hogy mi is történt.

Kéne egy dokumentumfilm vagy valami nyomozás vagy ilyesmi, mert szerintem ez fontos kérdés, nem? Mindenki mondja a magáét (mindkét oldalról), nem ártana tisztán látni. Így inkább csak amolyan hőbörgés szaga vana dolognak, mindenki osztja az észt, de igazából tudni nem lehet semmit.

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 19:49:36

@$pi$: Nézd meg a szalkszentmártoni nyertesek trafikjait (2 db, József és Józsefné). Tényleg ennyire naív vagy?

$pi$ 2013.06.30. 19:54:23

@Tökönrúgott Feleségek: Kettő? József és Józsefné? Hallatlan. Szalkszentmárton, azt mondod?

A rohadékok! :) De most komolyan...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.06.30. 19:56:27

@$pi$:

Azt kellene látni, ha csak egy ember is a pártkötődése miatt kapott trafikjogot, már az is egyel több, mint elfogadható.

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 19:57:13

@$pi$: azt hittem, láttad a fényképet... meg olvastad a cikket :(

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 20:01:15

@$pi$: Egyébként tudod, ki az a Sánta, akire utaltam?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.06.30. 20:10:37

@Csii: az a baj, hogy ki van ez találva okosan. Ha tényleg ennyien (de akármennyien, ha elég szignifikáns) leszoknak a cigiről emiatt a foshányás miatt, az pont olyan jó a fidesznek, mint a jelenlegi üzletrablás. Akkor arra verhetik a mellüket, hogy lám, a törvény meghozta a gyümölcsét, tömegével szoknak le az emberek. Maximum emelnek még egy kicsit a haszonkulcson, hogy szegény elvtársak ne éhezzenek.

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 20:13:15

@$pi$: eltűntél a fénykép meglátta után? :)

$pi$ 2013.06.30. 20:14:49

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Azt kellene látni, ha csak egy ember is a pártkötődése miatt kapott trafikjogot, már az is egyel több, mint elfogadható. "

Na de azt honnan lehet tudni, hogy a pártkötődés miatt kaptak trafikot? Akkor kizárólag csak ismert MSzP híveknek kellett volna trafikot adni, hogy ne érje szó a ház elejét?

@Tökönrúgott Feleségek: "azt hittem, láttad a fényképet... meg olvastad a cikket :("

Jah, vicces volt, de attól még nem érte túl nagy megrázkódtatás a művészvilágot szerintem.

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 20:16:34

@$pi$: hát valóban nem. csak ez mutatja a jelenlegi "közállapotokat".

$pi$ 2013.06.30. 20:20:17

@Tökönrúgott Feleségek: "hát valóban nem. csak ez mutatja a jelenlegi "közállapotokat". "

Épp ezt mondom, hogy nem mutatja. Ha a nyertesek közt arányaiban jelentősen több az elvakult fideszes mint a lakosság körében, akkor van bunda, ha a nyertesek közt nem több a fidesz vallású mint a lakosság körében, akkor nincs bunda.

Ez szerintem rohadt egyszerű és meglehetősen nyilvánvaló, nem?

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 20:24:58

@$pi$: De, igazad van. Csak nézzük meg Gyulai Zsolt (olmp.bajn.) rokonait, meg mondjuk Miskolcon a Takács nevű fideszes ismerőseit, hányat nyertek meg. csepp a tengerben (amúgy nem válaszoltál, tudod-e ki a Sánta?).

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 20:32:23

@$pei$: Tudod, én azért sem csípem orbánékat, mert idejöttek lánglelkűen 89-ben (én még emlékszem rájuk akkorról), megígértek fűt-fát, lelkesedtünk értük,aztán átvágták az embereket, mint téged is :(

Tökönrúgott Feleségek 2013.06.30. 20:36:58

@$pi$: emlékszel 93-ban a hátraarca ugyanezzel a garnitúrával (-Fodor)? na számomra onnan hiteltelenek!

$pi$ 2013.06.30. 20:47:23

@Tökönrúgott Feleségek: "Tudod, én azért sem csípem orbánékat, mert idejöttek lánglelkűen 89-ben (én még emlékszem rájuk akkorról), megígértek fűt-fát, lelkesedtünk értük,aztán átvágták az embereket, mint téged is"

Én óvatos voltam, reméltem, de nem hittem. Bejött. :(

$pi$ 2013.06.30. 20:48:45

@Tökönrúgott Feleségek: "tudod-e ki a Sánta"

Egyet ismerek... :)

Baluci 2013.06.30. 21:08:56

Engem meg igazából az bosszant bagósként, hogy azért lesz drágább legalább 15 százalékkal a cigi, mert kell a haszon ezeknek a boltoknak!... Hát ki a KURVA ANYJA kérte ezt???... Hogy rohadnának meg!

$pi$ 2013.06.30. 21:44:05

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Jah, ha hvg meg index, akkor az majdnem semmit sem jelent. Az index címlapon éppen tegnap jelent meg a hír, hogy az MSzP a legerősebb. Ezek évek óta hazudnak, úgyhogy senki sem hisz nekik...

tlantos 2013.06.30. 21:46:20

@Amocsok: nem tehetik, mert meg ha szamlat adna is, akkor sem alkalmas ez a szamla a jovedeki termek eredetenek igazolasara (illetve nem is adhatna olcsobban, mint ami ra van irva)

tlantos 2013.06.30. 21:49:53

@$pi$: akkor probald meg jozan logika alapjan. miert indul trafikkoncesszioert valaki, akinek se kereskedelmi tapasztalata, se semmi (dohany)kereskedelmi multja, se uzlethelysege, se semmi?

$pi$ 2013.06.30. 22:01:46

@tlantos: "akkor probald meg jozan logika alapjan. miert indul trafikkoncesszioert valaki, akinek se kereskedelmi tapasztalata, se semmi (dohany)kereskedelmi multja, se uzlethelysege, se semmi? "

Józan logika alapján következtetéseket lehet levonni, tényeket nem lehet megismerni.

A józan logika alapján számtalan okot lehet találni arra, hogy miért indul trafikkoncesszioert valaki, akinek nincs tapasztalata, sőt, a "józan logika" azt mondja, hogy ha senki sem csinálna semmi olyat, amiben nincs tapasztalata, akkor senki sem csinálna semmit.

Félre ne érts, nem metegeteg senkit, nem tudom, hogy mi történt és távol álljon tőlem, hogy a fideszt mosdassam. Csak annyit mondok, hogy előítéletek pártpreferencia, politikai meggyőződés alapján nem szabad ítéletet mondani. Tények alapján kell ítéletek mondani.

Tehát: a trafiknyertesek közt magasabb a fideszesek aránya mint a lakosságban található fideszesek aránya? Igen vagy nem? Ez az egyedül fontos kérdés, de valahogy mindenki másról beszél.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.06.30. 22:50:44

@$pi$:

Bizonyítsd be, hogy hazudnak!

(Szánalmas, hogy mikor bizonyítékokkal szembesítelek, akkor elkezded a forrást pocskondiázni.)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.30. 22:57:45

Nagyon helyes, büntessék csak jó sokra. Életfogytiglani börtönre kéne büntetni, aki cigiárúsítással veszélyezteti a Nagy Nemzeti Mutymurutty üzletét.

$pi$ 2013.06.30. 23:00:39

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Bizonyítsd be, hogy hazudnak!"

Nem mondtam hogy hazudnak, egyszerűen annyit mondtam, hogy az "indexen megjelent" az bizonyítéknak meglehetősen kevés. Ráadásul amik megjelentek cikkek azok nem arról szólnak, amire én bizonyítékot várok: arra vártm bizonyítékot, hogy a nyertesek közt több a fideszes mint az országban általában, nem pedig arra, hogy vannak köztük fideszesek.

És igazából annak kell bizonyítania, aki állít valamit.

Ne érts félre, nem mondtam, hogy a trafikcuccos tiszta volt. Bizonyítékot keresek rá, hogy nem az. Nem vádaskodást, találgatást, bizonyítékot.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.30. 23:02:48

@Kard: Hát igen. Akár ki is írhatnák, hogy fidesz-szoponc vagyok. :-)

Legalább így van róluk lista.

$pi$ 2013.06.30. 23:03:32

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Hogy ezután mi történt ezzel a listával, arról én már nem tudok, de hallva és olvasva a többi helyen megjelent eredményt, látva a helyieket is, úgy gondolom, hogy ez nem volt helyes eljárás”"

Ez nem bizonyíték, ez könnyen belátható. Ez csak annyi, hogy "arról én már nem tudok".

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.30. 23:08:00

@$pi$: Hát, nem tűnsz egy gyors felfogású csávónak annyi biztos. Fideszre szavaztál-e?
Viszont legalább meg szeretnéd érteni. Ez dícséretes.

$pi$ 2013.06.30. 23:13:06

@Itt hamarosan Nemzeti Dohánybolt nyílik: Tévedsz, meglehetősen gyors felfogású vagyok. Viszont nem szoktam gyorsan ítélni. Nem szavaztam a fideszre.

vackor1 2013.06.30. 23:34:43

@$pi$:

Nos, mindenhol azt olvasni/hallani ( csupán napokig volt tele ezzel a sajtó/blogszféra, de persze te véletlenül sem hallottál róla ), hogy a fijjughoz köthető emberek ( barátok, üzlettársak, városi politikusok és az előbb felsoroltak gyerekei, feleségei, apósai, anyósai, nota bene : takarítónőjük! stb. ) nagyon nagy ( mielőtt belekötsz : szignifikáns mértékben ) számban nyertek koncessziót. A törvény kidolgozója/írója teljesen véletlenül az egyik érdekeltség tulajdonosa vagy igazgatója, ugyanez az ember megint csak tök véletlenül lézerdzsoni puszipajtása és a legeslegvéletlenebbül hozzá köthető 500!! ( segítek jó? : az összes koncesszió 10 %-a ) koncesszió elnyerése.Ja, a legtöbb céget pár nppal azelőtt alaptották, hogy megnyerték ezeket. Na még egyet : miért nem lehet megnézni az üzleti terveket szerinted? Igazából milyen üzleti terveket adtak be azok, akiknek pl. üzlethelyiségük sem volt? Tudod a régieknek volt, ők pontosan tudták a költségeket, de egy új nyertes honnan tudta, hogy mennyiért vesz/bérel helyiséget? És ha nem tudta- mert nem tudhatta, akkor mi szerepelt költségoldalon a szupertitkos üzleti tervében, amivel ráadásul nyert? Hm?
Nem fogok linkelgetni, egyészt megtették már mások,másrészt azt is írták, hogy hirtelen eddig véletlenül sem trafikkal foglalkozó emberek rájönnek, hogy "hisz' én egész életemben nemzeti dohányboltot akartam nyitni,nosza, itt a lehetőség, juppppiiiiii" , harmadrészt ha valóban érdekelne és nem csak álnaivan csodálkoznál itt, akkor roppant egyszerűen utána tudnál nézni, úgy veszem észre használod a netet, nem olayn bonyolult dolog ez.

$pi$ 2013.06.30. 23:43:06

@vackor1: "Nos, mindenhol azt olvasni/hallani ( csupán napokig volt tele ezzel a sajtó/blogszféra, de persze te véletlenül sem hallottál róla )"

Hogyne, persze, hogy hallottam róla. Mindenféle dolgokat mondanak és írnak az emberek. A legkomolyan érv olyasmi volt, hogy xy valahol mittuménhol fideszes és dohányboltot nyit. Ez még csak annyit bizonyít, hogy fideszesek is kaptak koncessziót.

"nagyon nagy ( mielőtt belekötsz : szignifikáns mértékben ) számban nyertek koncessziót"

Na, erre kerestem bizonyítékot.

"de egy új nyertes honnan tudta, hogy mennyiért vesz/bérel helyiséget?"

Na látod, ilyen bizonyítékok azok, amikben nem hiszek. Mi az, hogy honnan tuda? Elment a Bélához és megkérdezte, hogy "te Béla, mennyiért adnád ki ezt nekem cigiboltnak?". Amiket mondasz, az inkább összeesküvés elmélet mint bizonyíték, nem?

vackor1 2013.07.01. 00:06:10

Kizárt, hogy ne lenne igazad.
Mindenki más - nyilvánosságra hozott , titokban felvett beszélgetések, fideszes-politikus által bevallott elosztási-rendszer, bizonyított érdekcsoport ( Continental ) , ezen kívül nagy számú , eddigi trafikosok általi beszámolókkal alátámasztva ha már bizonyítékokat keresel - vak, hülye, nem lát az orránál tovább , ráadásul nem tud összadni kettőt meg kettőt és még összeesküvés elméleteket is gyárt. Értem én.

Az előbb elfelejtettem kérni, hogy ne fáraszd magad a válasszal, most megteszem.
Köszönöm.

Kard 2013.07.01. 00:07:12

@$pi$: A fidesz támogatottsága a teljes népességen belül 25% alatt van. A Continental Zrt ami Lázár haverja (az ő gépükön íródott a törvény) több mint az egyharmadát elvitte a pályázatoknak. Ehhez jön hozzá az összes fideszes haver. Ha megnézed azt az indexes térképet simán kijön, hogy jóval 50% fölött van a Fideszesek aránya és itt nem simán szavazókról van szó hanem olyan emberekről akik bizonyíthatóan valamelyik Fideszes párttaghoz köthetőek.
No, ez amit nem találsz a másik oldalon azaz sem jobbikos, sem mszp-s sem LMP-s ember nem nyert.
Másik oldalról meg ott egy volt Fideszes polgármester aki maga bevalotta, hogy a megyében bárki nyerhetett csak a lényeg, hogy fideszes legyen.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.07.01. 01:33:27

@$pi$:

" Jah, ha hvg meg index, akkor az majdnem semmit sem jelent. Az index címlapon éppen tegnap jelent meg a hír, hogy az MSzP a legerősebb. Ezek évek óta hazudnak, úgyhogy senki sem hisz nekik..."

"Nem mondtam hogy hazudnak, egyszerűen annyit mondtam, hogy az "indexen megjelent" az bizonyítéknak meglehetősen kevés."

- Mindkettőt te írtad.

vackor1 2013.07.01. 10:16:12

Ennyit a
"Na látod, ilyen bizonyítékok azok, amikben nem hiszek. Mi az, hogy honnan tuda? Elment a Bélához és megkérdezte, hogy "te Béla, mennyiért adnád ki ezt nekem cigiboltnak?"." - ról :

www.napi.hu/magyar_gazdasag/botranyszagu_a_tarfikhelyisegek_berlete_is.557971.html

:)

Mercel 2013.07.01. 19:18:34

@Csii:

"Tényleg, amiatt kellene, hogy sírjunk a leginkább, hogy miért nem lehet mérget venni minden utcasarkon. És nem amiatt, mert két liter tej és egy kiló kenyér nem jön ki ezer Forintból.
Szerintem az utóbbi egy kicsivel fontosabb. Vagy nem?"

Kijön.

Lipóti burgonyás kenyér (kóstold meg nagyon finom:) utoljára 480 Huf

Két liter normálisabb minőségű tej kb. 250 Huf / liter.
Mondjuk gáz, hogy ennyibe kerül, de szerintem a felsoroltak pont kijönnek:)

Egyébként nem arról van szó, hogy a cigi egy legális és egyébként tényleg minden formájában káros kábítószer - ezzel még dohányosként is egyet értek, hanem az elvi kérdésről.

Az elvi kérdésekkel az a baj, hogy a legtöbb ember számára mellékes mert nem befolyásolja a mindennapjait.
Te nem dohányzol, nem érdekel - oké értem, de ahogy káderezés alapján lettek kiválasztva a jövendő trafikosok ugyanígy történhet még más is ilyen módszerrel aminek a kimenetele a te életeted is közvetlenül befolyásolhatja majd.

Akkor majd vonjon vállat az akinek az a valami épp nem fáj?
A politikusok, főleg ez a nyomorult fidesz tökéletesen alkalmazza az oszd meg és uralkodj receptet.
Elég baj ha beválik.

Mellesleg a földtörvény pontosan ugyanilyen módon "működik" ott is fideszes szarháziak juthatnak földhöz.
Ha visszaköszön majd az 1800-as évek kasztrendszere az sem fáj majd?

Szerintem ez fontos kérdés, bármennyire is igyekeznek kormányoldalon bagatellizálni.

"Frigyes"

SPYD3RM4N 2013.07.01. 21:05:11

Nagyon helyes, hogy a nemzeti oldal kapja meg a megyényi földeket, 20 éves trafik-koncessziókat. Nagyon tisztán megmutatható, hogy mit jelent a nemzeti oldalhoz tartozás. Ezt. A kommunista államosítást a korrupt privatizálással összekapcsolni, ez a nemzeti oldal lényege. Mindenki, aki szerint ez rossz, az hazaáruló, magyarellenes liberálbolsevik zsidócigány!

Csii 2013.07.01. 22:36:31

@Mercel: Igen, igaz. Éppen, hogy kijön. No de akkor érted a problémát....
Nekem az nem tetszik most, hogy akik mutyiról beszélnek, azok úgy csinálnak mintha a mutyi az 2010-ben kezdődött volna. Korábban meg minden máshogy ment....
Közben meg semmi nem változik. Tényleg tök mindegy, hogy a szocik vagy a fidesz emel árakat. Ezt kéne észrevenni.
Az, hogy sokkal kevesebb helyen lehet hozzáférni dohánytermékhez, eleve egy üdvözlendő dolog. Az, hogy a maradék hely, ahol hozzáférhetsz, éppen fideszes, mert akik meglépték ezt, azok fideszesek és a haveroknak szereztek bizniszt, más kérdés.
Ha valaki haragszik a fideszes mutyizásra, meg a fideszközeliekre, az majd leszokik a dohányzásról? Első hozzászólásaimban erre próbáltam utalni, figyeled, milyen hatalmas nagy kuss lett? Senki nem reagált. Senkit nem látok gyorsan leszokni, vagy legalább akarni amiatt, mert fideszesektől lehet mostantól venni a cigit.

Sőt, valami elképesztő elemi erővel jön föl az agresszív hülyeség sokakban:
"Megemelik 1000Ft fölé? Akkor megveszem a feketepiacon!"
Leszokásról szó se lehet. Nehogymár! 100ezer Ft körüli fizetéssel nehogymár ne engedhessem meg magamnak azt, hogy naponta elszívjak egy doboz cigit, hát nehogymár ne! Nehogymár odébbálljak a megállóban! Milyen hat méter? Két méterre elállok, legyen így is jó nektek, köcsögök! És akkor és ott szívok, amikor akarok! És oda dobom a csikket, ahová csak akarom!
Én ezt látom. De te is ezt látod, ha itt élsz az országban.
A dohányzás egy súlyos és alattomos deviancia. Ez a tény. A többi, a fideszmutyival együtt egy lényegtelen mellékszál.

@Before: Na, én is ezért várom, hogy elteljen egy kis idő. Hátha legalább csak a függők egy kis része, akár csak minden századik mondja azt, hogy elég volt az ezer Ft-os cigikből és abból, hogy három faluval odébb kell megvennem a narancssárga nácitól azt is. LESZOKOM INKÁBB!
Isten adja, hogy ez történjen.
Talán egy év múlva, ha készül fölmérés, akkor már látszik valami ebből. (És nem abból, hogy tényleg az ukránoktól veszik inkább meg nagy tömegek....)

Csii 2013.07.01. 22:37:42

@Tökönrúgott Feleségek:
Ahogyan a minden értelmes szakmai szervezetet fölháborító drogtörvények se az egészségről szólnak fideszéknél.
Én mégis megpróbálom egy kicsit pozitívan látni...

SPYD3RM4N 2013.07.01. 22:52:49

@Csii: "A dohányzás egy súlyos és alattomos deviancia. Ez a tény. A többi, a fideszmutyival együtt egy lényegtelen mellékszál."

Tipikus magyar szavazó. Számára _mellékszál_ az, ha az állam kommunista módon államosít és korrupt módon privatizál.

Ha a bankszámlájával teszi majd ugyanezt az állam, akkor is lesz egy indok, hogy miért nézzen félre - illetve hogy miért mondja azt A TÖBBIEKNEK, hogy azok nézzenek félre, ne is foglalkozzanak a dologgal, nem fontos az, vannak ennél fontosabb dolgok, nézzük a jó oldalát, stbstbstb... Igazi magyar szavazó. Csak egy dolgot szeret jobban annál, ha seggbeb@sszák: ha kétszer seggbeb@sszák, lehetőleg nemzeti színű karikásostorral. És ha azt látja, hogy a szomszédját közben háromszor is seggbeb@sszák, még el is élvez.

Csii 2013.07.01. 23:16:27

@SPYD3RM4N: Szerintem anyukáddal keversz kis haver.
Szerintem anyád szereti, ha seggbebasszák, főleg, ha kétszer! És leginkább, ha nemzeti színű karikásostorral! Ugye? Nem? :)
Vagy rosszul tudom és mégiscsak keverem valakivel? Esetleg veled?
De nem!
Szerintem tényleg anyád lesz az! Láttam is, ahogy telibebaszták többen és élvezte!
Ahogy te is láttad, hogy én pl "SZAVAZÓ" vagyok. Hiszen, különben honnan vennéd ezt, nem?
Nyilván onnan, hogy vagy láttad, hogy szavazok (waaahahahaaaaa) vagy onnan, hogy jók az informátoraid. Ahogy nekem abban az ügyben például, hogy anyád szereti, ha kétszer jól seggbekúrják. Igaz öcsém? He? :)

Szerinted azért nem járok szavazni, mert számomra mellékszál, hogy az állam kommunista módon államosít és a korrupt?
Vagy lehet, hogy összefügg? Hmm?
Na elkezd járni az agyad, vagy megint anyádat kell sebbekúrni érte? He?

Te idióta, seggfej, te....

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.07.02. 07:16:37

@Csii: elhanyagolható az anyagi okok miatt leszokók száma, a dohányzás sokkal erősebb függőséget okoz.

De egy kis "móresre tanításhoz" nem is kell feltétlenül leszokni, bőven elég lesz, ha a dohányosok semmi mást nem vásárolnának a dohányboltokban, mint cigarettát.

SPYD3RM4N 2013.07.02. 08:12:45

@Csii: Jajjajjajj, hogy felkapta a vizet a kis zsebViktorka! Már csak az anyázás maradt utolsó mentsvárnak. Úgy látszik, nagyon nagy bajban vagytok fidesznyikek!

"A dohányzás egy súlyos és alattomos deviancia. Ez a tény. A többi, a fideszmutyival együtt egy lényegtelen mellékszál."

Csii 2013.07.02. 21:52:04

@SPYD3RM4N: Mivel a szocik is ugyanúgy mutyiznak, te kis vörös elvtárs, te. Ha ezt nem látod, akkor vak vagy, vagy inkább hülye.
Ezért nem szavazok. És elítélem a fideszt pont annyira, mint titeket, szarházi kis balos köcsögöket. Főleg téged, akit nem nevelt meg az a jó kurva anyja, az.
(Azt hallottad már, hogy aki szelet vet, vihart arat? Gondolom élőben nem kezdtél volna szelet vetni, nyilván egy kis tipikus szoci gennyes sunyi alak lehetsz, aki a neten olyan bátor, hogy ilyeneket beszólogasson. Próbálnál élőben fideszesezni, úgy törném be azt a komcsi tetves pofádat, hogy a fal adná a másikat. Ki akarod próbálni te féreg?)

Csii 2013.07.02. 22:17:48

@Before: Sajnos tényleg nagyon erős függőséget okoz ez a szer. Magamban legbelül én magam se gondolom, hogy bárkinek is akadály lesz az, hogy akár a harmadik faluba elmenjen és ott szerezze be az adagját, akár másfélszeres áron :(
Bár, előtte még lehet reménykedni. Szerintem egy év múlva érdemes megnézni, mi a helyzet. Hátha kevesebben dohányoznak.
A fidesz megoldotta, hogy jó üzlet legyen a cigi a haveroknak, szóval úgy érzem, az új árréseket tekintve előfordulhat, hogy akár csak a cigaretta eladásából is meg lehet majd élni, nem kell jégkrémet is eladniuk hozzá.

SPYD3RM4N 2013.07.10. 02:33:44

@Csii: "A dohányzás egy súlyos és alattomos deviancia. Ez a tény. A többi, a fideszmutyival együtt egy lényegtelen mellékszál."

Magyarázd csak a magyarázhatatlant. Bízom benne, hogy a mocskos hazaáruló fajtád akasztófára jut mihamarabb. Aki szelet vet, vihart arat, picikém.

SPYD3RM4N 2013.07.10. 21:54:12

@Csii: Légyszi még egy kicsit kurvaanyázz és fenyegetőzz keményebben, mert így még nem teljesen tiszta, hogy pontosan mit szeretnél ezzel mondani, azon kívül, hogy mennyire hithű fidesz-seggnyaló vagy.

"A dohányzás egy súlyos és alattomos deviancia. Ez a tény. A többi, a fideszmutyival együtt egy lényegtelen mellékszál."

Csii 2013.07.10. 23:04:56

@SPYD3RM4N: Te nagyon egyszerű lény vagy és persze elég agresszív is, meg legfőképpen gyáva.
Soha nem szavaznék a fideszre (se), ha a karomat vágnák le, akkor se.
De nyugodtan beszélj még hülyeségeket. Élőben már régen betörtem volna a fejedet, mivel anyád nem nevelt meg, így sajnos nekem kellene.
Te kis szardarab.

SPYD3RM4N 2013.07.11. 01:46:51

@Csii: Légyszi egy kicsit még jobban pontosíts a kurvaanyázás és a fizikai bántalmazás tekintetében, mert így nem teljesen érthető a mondanivalódnak ez a része, csak a nyílt fideszes agitációs vonulata!

"A dohányzás egy súlyos és alattomos deviancia. Ez a tény. A többi, a fideszmutyival együtt egy lényegtelen mellékszál."

Csii 2013.07.12. 12:49:17

@SPYD3RM4N: Miután egyértelmű, hogy nem vagyok fideszes (sőt), csupán a dohányzást utálom, még meddig égeted magad?
Élőben nyilván nem tudsz ennyire kekeckedni, mert már rég odabasztak volna neked. Marad a net, ugye? :D
Itt aztán játszhatsz kedvedre, büntetlenül :D
Te kis csicska :DDDDDD

kisQtya 2013.10.19. 09:17:21

@Csii: Akkor nem jó helyen vásárolsz. A Hunyadi téri csarnokban 1 liter kimért, finom házi tej 190 forint.
A tecsóban 1 kg félbarna kenyér 159 forint. 539 forint 2 liter tej és egy kg kenyér.

Csii 2013.11.14. 04:58:05

@kisQtya: Messze van nagyon, az a baj :(
süti beállítások módosítása